Papíralapú utalványok

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Általános Szerződési Feltételek 2019. december 2-től módosultak, tekintettel arra, hogy 2019. december 31. napjával az Erzsébet-utalványcsalád valamennyi tagja – az Étkezési, az Ajándék, a Kultúra, a Sport és a Ruházati Erzsébet-utalvány − teljes körűen kivezetésre kerül sor.

A módosult ÁSZF szerint Önnek nincs teendője a szerződéses jogviszony megszüntetésével kapcsolatban. A szerződés automatikusan megszűnik a 2019. december 31-ig érvényes papíralapú és elektronikus utalványok munkavállalók (utalványbirtokosok) által 2019. december 31-ig történő felhasználásával, valamint a visszaváltásra esetlegesen felmerült igények szerződés szerinti teljesítésével.

Az Online Megrendelői Felület elérésére Önnek 2020. február 29-ig van módja, korábban kiállított Díjbekérők letöltésére eddig az időpontig tudunk lehetőséget biztosítani.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatás megszűnésekor, azaz 2020. február 29. napját követően a jogszabályi követelmények betartása mellett az Online Megrendelői Felületen rögzített személyes adatok törlésre kerülnek.

Tekintettel az Erzsébet-utalvány termékcsalád teljes körű kivezetésére, általános reklamáció benyújtására legkésőbb 2020. február 29-ig van lehetőség.

Kivonat a 2019. december 2-től hatályos ÁSZF-ből

II. A Szerződés hatálya, megszűnése

„Megszűnik a Szerződés a 2019. december 31. napjáig felhasználható Utalvánnyal kapcsolatos, a Szerződésben illetőleg az ÁSZF-ben szereplő kötelezettségek Felek részéről történt teljes körű teljesítésével. Forgalmazó az Online Megrendelői Felület elérhetőségét 2020.február 29-ig biztosítja.”   

XII. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés

Amennyiben a Munkaadónak az Utalvánnyal kapcsolatos problémája, panasza merül fel, úgy azt az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken jelezheti.

 

Munkaadók számára biztosított ügyfélszolgálati elérhetőségek

Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 248 21 50
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Panaszok, észrevételek, reklamációk benyújtásának végső határideje 2020. február 29.

Erzsébet-utalvány Plusz kártya

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Általános Szerződési Feltételek 2019. december 2-től módosultak, tekintettel arra, hogy 2019. december 31. napjával az Erzsébet-utalványcsalád valamennyi tagja – az Étkezési, az Ajándék, a Kultúra, a Sport és a Ruházati Erzsébet-utalvány − teljes körűen kivezetésre kerül sor.

A módosult ÁSZF szerint Önnek nincs teendője a szerződéses jogviszony megszüntetésével kapcsolatban. A szerződés automatikusan megszűnik a 2019. december 31-ig érvényes papíralapú és elektronikus utalványok munkavállalók (utalványbirtokosok) által 2019. december 31-ig történő felhasználásával, valamint a visszaváltásra esetlegesen felmerült igények szerződés szerinti teljesítésével.

Az Online Megrendelői Felület elérésére Önnek 2020. február 29-ig van módja, korábban kiállított Díjbekérők letöltésére eddig az időpontig tudunk lehetőséget biztosítani.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatás megszűnésekor, azaz 2020. február 29. napját követően a jogszabályi követelmények betartása mellett az Online Megrendelői Felületen rögzített személyes adatok törlésre kerülnek mind az adminisztrátorok, mind a kártyabirtokosok tekintetében.

Tekintettel az Erzsébet-utalvány termékcsalád teljes körű kivezetésére, általános reklamáció benyújtására legkésőbb 2020. február 29-ig van lehetőség.

Kivonat a 2019. december 2-től hatályos ÁSZF-ből

I. A Szerződés hatálya, megszűnése

„Megszűnik a Szerződés a 2019. december 31. napjáig felhasználható elektronikus utalvánnyal kapcsolatos, a Szerződésben, illetőleg az ÁSZF-ben szereplő kötelezettségek Felek részéről történt teljes körű teljesítésével. Forgalmazó az Online Megrendelői Felület elérhetőségét 2020. február 29-ig biztosítja.”   

XIV. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés

Amennyiben a Munkaadónak vagy a Kártyabirtokosnak a Kártyával, elektronikus Erzsébet-utalvány nyilvántartással kapcsolatos problémája, panasza merül fel, úgy azt az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken jelezheti.

 

Munkaadók számára biztosított ügyfélszolgálati elérhetőségek

Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 248 21 50
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Kártyabirtokosok számára biztosított ügyfélszolgálati elérhetőségek

Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 224 1616
Honlap: www.erzsebetutalvany.hu

 

Panaszok, észrevételek, reklamációk benyújtásának végső határideje 2020. február 29.

Facebook
Instagram
Linkedin
Youtube

Általános tájékoztató

Az Erzsébet-utalványcsalád tagjai, vagyis az Étkezési, az Ajándék, a Kultúra, a Sport és a Ruházati Erzsébet-utalványok mind papíralapon, mind az elektronikus Erzsébet-utalvány Plusz kártyára töltve egységesen 2019. december 31-ig érvényesek.

Az érvényességi idő lejáratát követően, vagyis 2020. január 1-jétől az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. csak a beváltott utalványok Általános Szerződési Feltételek szerinti elszámolását végzi.

Bővebben