Tájékoztató a kártyamegújítás folyamatáról


A sárga színű Erzsébet-utalvány Plusz kártyák érvényességi ideje 2018 őszétől kezdődően lejár,
ezért az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.
2018. augusztus 1-jétől elindítja a lejáró kártyák megújításának folyamatát! 

Fontos, hogy a kártyamegújítással kapcsolatos információk
minden esetben eljussanak a munkavállalókhoz.

kartyak egyutt

A munkavállalók között akkor is lehet a kártyamegújításban érintett dolgozó, ha a munkaadó korábban nem rendelt Erzsébet-utalvány Plusz kártyát, vagy jelenleg nem aktív partner.

Fontos, hogy a kártyamegújítással kapcsolatos információk minden esetben eljussanak a munkavállalókhoz.

A letölthető és kinyomtatható tájékoztató anyagok magyar és angol nyelven, színes és fekete-fehér formában, A3-as és A4-es méretben is elérhetőek, és továbbíthatóak a munkavállalóknak a belső információs csatornákon, például:

  • e-mailben;
  • intraneten;
  • nyomtatott formában;
  • faliújságra kifüggesztve;
  • bérjegyzékhez mellékelve stb.

Bővebb információ az új Erzsébet-utalvány Plusz kártyáról a Lejáró kártyák megújítása menüpontban olvasható!

 

Letölthető dokumentumok








Gyakran ismétlődő kérdések

Munkaadóként milyen feladatom van a lejáró kártyák cseréjével kapcsolatban?

Mindössze a társaságunk által e-mailben küldött, vagy a www.erzsebetutalvany.hu honlapról letölthető színes tájékoztatóanyag eljuttatása munkavállalói részére.

Munkaadóként szükséges közreműködnöm a lejáró kártyák cseréjével kapcsolatban?

Kizárólag a munkavállalók tájékoztatásában kérjük közreműködését.

Jelent-e plusz költséget a kártyamegújítás a munkaadó számára?

Nem.

Hogyan tudom követni, mikor járnak le a munkavállalók kártyái?

Önnek nem szükséges a lejárati időket számon tartani, ez a kártyabirtokosok feladata.

Hogyan működik a kártyafeltöltés a kártyamegújítás során?

A feltöltések függetlenül a megújítástól, a megszokott módon történnek, Önnek külön teendője ezzel nincs.

Milyen módon fogják megkapni a munkavállalók az új kártyákat?

Normál postai levélben kapják meg új kártyájukat, a jelenlegi lejárata előtt egy hónappal.

Munkaadóként van lehetőségem a kártyabirtokos kézbesítési címét módosítani?

Nincs.

Továbbíthatom a munkavállalók aktuális kézbesítési címét az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. felé adatbázis frissítés céljából?

Nem.

Amennyiben a munkavállaló állandó lakcíme külföldön található, milyen címre postázzák a kártyát?

Az új kártya postázásához a munkavállaló köteles magyarországi kézbesítési címet megadni.

Kérhetem munkaadóként, hogy az új kártyákat ne a munkavállaló, hanem a cég címére postázzák?

Nem.

Kérhető a kártyamegújítás keretében névmódosítás akár a munkaadó, akár a munkavállaló részéről?

Nem kérhető. Ha névváltozás történt, a megszokott módon, a munkaadón keresztül igényelhető teljesen új kártya.

DÍJAINK

Business Superbrands X4
Superbrandsx2
MB Tobbszoros Logo 3x 14 15 17 01

Facebook
Instagram
Linkedin
Youtube